torsdag 21. juli 2011

På morfars fang

I kveld har jeg vært på besøk hos mormor og morfar.


De bor bare en 5 minutters kjøretur unna - så jeg har ingen unnskyldning for å ikke besøke dem så ofte jeg kan. Dessuten er det bare en fryd å få være gjest i deres hus - hvor du blir oppvartet fra du kommer til du går.


Tiden går så altfor fort når man er voksen - men jeg har mange gode minner fra tida da jeg var lita og satt på mormor og morfars fang. Vi sang og leste bok, såg i albumer eller bare kosa litt. Nå er det min lille kusine i Kristiansand som nyter denne tiden. Disse bildene er til deg, Enya ;)


I kveld luftet mamma tanken om at hun og pappa kanskje skal en tur til Trondheim noen dager. IKEA tenkte jeg da - og fikk plutselig veldig lyst til å hive meg med (hvis det blir). Så nå skal jeg surfe litt rundt på Ikea sine sider og se om der er noe som frister (dvs jeg vet jo at der er mye som frister da). Takker for titten - ha en fin kveld!

Ingen kommentarer: