fredag 15. juli 2011

Nye kjøkkenhyller

I dag måtte jeg bare få gjort noe med den ene veggen på kjøkkenet.


Da vi flyttet inn hang der igjen en hylle på veggen - og siden har den hengt der. Som en ser på førbildet så var det helt nødvendig å gjøre noe. Har til og med latt orkidèen visne - så tilsidesatt har denne veggen vært.


Ble veldig fornøyd med resultatet. Men det er faktisk risikosport å sette sammen 4 hyller og 2 knaggrekker på denne måten uten vater. Hyller, knagger og kopper er kjøpt på Skeidar. Jeg har fått nytt kjøkken - og det er så deilig. Klapper meg selv på skuldra etter dagens innsats. God helg!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Kjempeflott, skjønner at du er fornøyd. Ble en helt ny vegg :) Jeg bruker mye Norgesglass, de er kjempe dekorative. Norgesglass + Dymo = ELSK. Fortsatt god sommer, her i huset er det også ENDELIG sommerferie :)

Lene sa...

Ja, ikkje sant. Turte nesten ikkje legge ut førbildet.Hehe. Har liksom tenkt at den veggen bare får vær til vi pusser opp kjøkkenet, men Gudene vet når det skjer...
Norgesglass e kjempestilig! Har tenkt å sy stofflokk til Rosendalkrukkene og se kordan d funka, før e evt kjøpe inn nye krukke. Men så var d meg med nål og tråd da... :)
Ha en super sommerferie!! Misunner deg litt som starter ferien no ;)