lørdag 30. juli 2011

Jeg er så heldig

... fordi jeg har fått mye fint til bursdagen min! Jeg har fått alt jeg ønsket meg - og mye mer. Jeg er glad og fornøyd - og litt rørt og litt bortskjemt. Men det er vel greit å føle seg sånn på bursdagen sin.

Dagen ble feiret med nærmeste familie. På menyen stod det lasagne med salat og hvitløksbrød - frukt, kaker og kaffe til dessert. Dessverre kunne ikke min mormor være sammen med oss i kveld.  Håper hun kommer seg ovenpå snart. Tenker også litt ekstra på farfar som ville blitt 85 år idag. Savner deg.


















Tusen takk for alt det fine jeg har fått idag! I morgen skal vi starte oppryddingen på vaskerommet. Jeg har kjøpt skoskap, tørkestativ til vegg, skittentøyskurver, oppbevaringsesker og knagger på Ikea - så nå skal det bli orden der nede. Håper din dag har vært like fin som min. Kjekt at du var innom :)

Ingen kommentarer: