torsdag 14. juli 2011

Herlig med sol

Nå har vi hatt to fine dager på rad med sol - og det gjør godt for både kropp og sjel.


I dag har vi faktisk hatt sol hele dagen. Jeg har lagt på solsengen og slikket sol fra morgen til kveld. Har ikke gjort noe fornuftig - foruten om å lage en deilig middag; indrefilet av svin med potetbåter, frisk salat og potetsalat til.

Og så har jeg selvfølgelig lest ferdig Hjemkomsten. Min begeistring for boken var som sagt stigende etter hvert som historien forløp seg - og for en avslutning! Jeg fikk meg til slutt et par overraskelser og lukket boken med en liten klump i magen. Vanskelig å tenke seg at denne historien utspant seg for kun drøye 70 år siden. I morgen tar jeg fatt på Reisen hjem - boken altså. Deler med deg noen herlige sommerbilder fra dagen idag.

Ønsker meg nok en solfylt dag i morgen.

Ingen kommentarer: