søndag 17. juli 2011

En rolig søndag

Og så kom regnet.
Det var vel ikke annet å forvente etter noen strålende sommerdager med sol og varme. I dag har vi vært på middag hos besteforeldrene mine. Der fikk vi servert deilig kvalkjøtt - så mørt og godt. Til dessert fikk vi selvfølgelig morfars mandelpudding. En av mine favorittdesserter. Ellers har det kun gått i fotball og avslapping.


En fin ting ved å ha ferie er at en får tid til å gjøre ting en ikke orker i en ellers hektisk og slitsom hverdag. For tiden grubler jeg veldig på hva jeg skal gjøre med vaskerommet vårt - det ser rett og slett bomba ut. Det irriterer meg grenseløst at vi ikke har Ikea i Ålesund for der har de gode løsninger til klesoppbevaring til en grei pris. Jeg ønsker å ha både en kommode, skoskap, hyller og knagger - i tillegg til vaskemaskin, varmtvannstank og tørkestativ som må være der - og da krever det litt planlegging og oppmåling. Foreløpig er alt bare i tankene mine.

Men en ting jeg skal ta fatt på først er å dra på jakt etter en tallerkenhylle til stua. Har veldig lyst til å ta meg et besøk til Emmas Verden imorra. Ha en fin søndag :)

Ingen kommentarer: