torsdag 21. juli 2011

Bare 9 dager igjen

Som et lite barn så teller jeg ned dagene til bursdagen min. Man blir vel aldri for gammel til å glede seg over sin egen bursdag - får jeg håpe. Kanskje vil jeg mene noe annet om 20 år...?

På ønskelisten står der Green Gate med store bokstaver. Hadde først tenkt å bare ønske meg noe fra Naomi beige (gråprikkete)- og Chloe offwhitemønsterene, men nå ønsker jeg meg egentlig skåler, mugger, fat og lattekopper fra nesten alle mønstrene med fargene lys blå, grå og rød i seg.

Skulle gjerne hatt Fay red som juleservise. Men det er jo lenge til jul - så enten har jeg god tid til å samle eller så brenner jeg for noe annet når julen nærmer seg.

Bildene er lånt fra http://mollegaarden.dk/
Foruten om denne GreenGategalskapen så blir jeg alltid veldig glad for nytt sengetøy og nye håndduker. Er ikke så flink til å bruke penger på sånt selv. Blir stort sett til at man bruker det man har.
En god bok blir også godt mottatt. Eller kanskje en fin lykt? Sukk, mye man kan drømme om. Og nå er det vel også høyst på tide å innta drømmernes verden. God natt fra meg.

Ingen kommentarer: