søndag 5. juni 2011

Innlegg fra venstre

Jeg vil blogge - tenkte jeg. Men synes ikke det er noe simsalabim å opprette blogg. Kanskje jeg med tiden klarer å utforme den slik jeg vil ha den. Tiden vil vise.

Overskriften på mitt første blogginnlegg er ikke tilfeldig. I kveld var det landskamp - en kamp et fotballhjerte selvfølgelig måtte få med seg. I forkant av kampen var det fokus på Ronaldo vs Høgli. Hvordan stoppe en av verdens beste fotballspillere? Det var en oppgave Norge lykkes med i kampen - nettopp å hindre Ronaldo og innlegg fra venstre - men det var også det eneste jeg synes de lykkes med. Nok en kjedelig landskamp er over. Tap 1-0. Mål etter innlegg fra høyre. Nok om det.

Med tiden vil jeg kanskje komme med skarpere blogginnlegg. Dette var min test. Nå tar jeg kveld.

Ingen kommentarer: