tirsdag 7. juni 2011

Daniel

Noen mennesker opplever at livet deres endres brått - og brutalt.
Uten forvarsel og med ingen vei tilbake.


Nettopp dette hendte en familie fra Ålesund. I oktober 2010 ble en liten gutt alvorlig skadet i en ulykke i barnehagen sin. Denne gutten heter Daniel. Omfanget av skadene han pådro seg er store - altfor store og ubegripelige for meg. Men på mirakuløst vis har han kjempet seg tilbake i livet. Det som griper meg og slår meg tilbake av beundring er Daniels mamma. Hun utstråler en enorm styrke og trygghet. Daniel er heldig som har en mamma som deg. Jeg tenker på lille Daniel og familien hans hver dag, og jeg er så heldig at jeg får følge utviklingen hans både gjennom facebook og bloggen: http://kjempendaniel.blogspot.com/
Jeg anbefaler alle å ta en titt på denne bloggen. Det setter livet ditt i perspektiv.

Mine tanker går til denne vakre familien - jeg ønsker dem alt godt.

Ingen kommentarer: