mandag 20. juni 2011

Dagens fangst


I dag har jeg vært på jakt etter en frittstående levegg - dvs en vi lett kan flytte på og sette opp der vi har behov. Men det var ikke lett å finne. Endte opp med et solseil - det kan vel brukes til noe.


Men jeg fant meg noen andre ting.
På Plantasjen kjøpte jeg noen hvite krukker med roser på. Siden jeg ikke er så glad i å ha blomster som tiltrekker seg bier rundt der hvor jeg soler meg, så ble det grønne planter i krukkene. På Bohus kjøpte jeg et hvitt HOMEskilt og to store lyserosa stettglass. Er litt usikker på hva de skal brukes til enda - men akkurat nå er de lyslykter på spisebordet. De kan nok fint brukes som vaser/krukker også. Ellers ble det også nye kjøkkenglass - små og enkle slik jeg liker det - og litt annet tjafs til kjøkkenet som måtte byttes ut.

Deilig med en fridag - snart venter mange flere.

Ingen kommentarer: